perjantai 26. joulukuuta 2014

Ensimmäinen penturoina!

Nyt kun on joulunpyhät taputeltuna ja kinkut syöty, on hyvä keskittyä jälleen olennaiseen. Tässä ajassa tämän tekstin ja edellisen välillä, on ehtinyt tapahtua sitä tätä ja tuota, mutta suurinpana asiana lienee se, että kaikista lupauksista huolimatta mun työkuvioita ei voidakkaan jatkaa, eli olen onnellisesti työtön 1.1.2015 alkaen. Hip-vitun-huraa. Suurin ongelma tässä on se, että mun pää hajoaa jo 3pv saikun aikana, niin että sitten työtön? :D Huono vitsi.
Noh, mun plääni on siivota koti lattiasta kattoon (eli kaappien sisältä) ennen kuin pentu kotiutuu 24.1. Sit mä koulutan pentua 8h päivässä. :D Eikö sit voi sanoa että on omaa tyhmyyttä jos ei saa pentua järkeväksi koiranaluksi ennen vauvan tuloa toukokuun alussa? :D

No joo, mutta sitten se ensimmäinen penturoina! Tadaa!

Kas tässä on pennulle oman värityksen mukainen ruokakippo, esikoiskoiralla Iinalla on samanmoinen musta ja valkoinen vesikippona. Kissillekkin tuli sit ostettua moiset, tokikin pienemmät. Nyt on kaikilla samanlaiset, ei tuu tappelua! :D




Ja lisäksi juuri kasvattajan kanssa puhuttiin, että oranssiksi merkitty pentu olisi tällä hetkellä lähinnä sitä mikä meille olisi hyvä. :) Todella sopeutuvainen kaveri kuulemma kyseessä, mutta tokihan täytyy muistaa että tämä on vasta 3vk ikäinen pentu, eli aika näyttää mikä se lopulta on, se meidän vavva! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti