maanantai 14. syyskuuta 2015

Jälkimistä !

Mä oon nyt joka tuutissa hehkuttanut, kuinka ylpeä mä tosta pallerosta olen!


Tein Lunalle lauantaina n. 40 askeleen jäljen (loppu nakit :D ) tohon takapihan ala-asteen mettään, missä on aika vaihteleva maasto. On semmosta pitempää heinikkoa ja sit ihan koululaisten tallomaa missä "mikään ei kasva enää". Sain muuten hyviä katseita kun perse pystys sielä heittelin nakkia maastoon.... :D




Alku jäljelle oli hieman heinikkoinen, mutta matala, ja jälki lähti siitä viettämään hiukan alaspäin, eikä kulkenut suoraan. 


Noh, Lunahan tiesi heti mitä sen pitää tehdä! Mä en tajua! Mahtavuutta! Tämä oli TOINEN kerta kun Luna jäljestää!
Nenä kävi kuukaa poijjaat niin mainiosti, että hyvä että housuissani pysyin! :D Muutama askel jäi välillä välistä, mutta väliäkö tuon kun meni koko ajan oikeaan suuntaan, ei edes sivuille haahuillut.

Ollaanko nyt siinä pisteessä jo, että askelta saa pidentää? 

Palkkana Luna sai oman pikku Bambinsa, mutta se kelpasi vasta kotona vingutettavaksi. :)

Mun pieni ! <3 <3

Ainiin, ja ketjupanta saapui tänään postissa! :) Sitä kuulemma tarvitaan tulevaisuudessa! ;)

Ps. Ehkä vielä tällä viikolla jaksan paneutua tuohon blogihaasteeseen mikä meille on heitetty, kuulemisiin siis! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti